jueves, 10 de marzo de 2011

CANOVELLES LA FEM ENTRE TOTS I TOTES


És una evidència que ningú pot deixar de reconèixer, que en aquests quatre anys hem transformat Canovelles. Nous carrers; noves places, l’última el Parc de la Quitxalla, i nous equipaments, en podem destacar entre d’altres l’Escola Bressol Marta Mata, el Casal de la Gent Gran, El Local de Joves, la nova Ludoteca, o l’equipament esportiu Thalassa. També hem fet una feina important per garantir la cohesió social, especialment a través de la cultura, respectant la diversitat però impulsant aquells elements que ens identifiquen com a canovellins i canovellines. Tot això, i més, ho hem fet entre tots i amb un sol objectiu: fer una mica més feliços als nostres veïns i veïnes. Ho hem fet per les persones.

Però encara falta molt per fer, tenim una llarga llista. Tenim el gran repte de planificar la Canovelles del futur, la que tots volem. Una Canovelles més sostenible, amb més cultura, més esport, més educació, més solidària, més dinàmica, més activa.

Tenim futur perquè tenim un gran patrimoni: la nostra gent, la nostra il·lusió i la nostra empenta. I jo vull continuar liderant aquest projecte compartit, vull recuperar i potenciar l’esperit que vam viure durant la celebració del nostre mil·lenari, vull treballar amb tots vosaltres aportant la meva experiència, el meu compromís, el meu treball, la meva il·lusió i la meva estima al poble, perquè, pas a pas, Canovelles sigui el millor poble per viure.

José Orive Vélez.