miércoles, 11 de marzo de 2015

Acte de suport a la meva candidatura


Dissabte 7 de març al Pavelló d’Esport Tagamanent, l’Agrupació del PSC de Canovelles, vàrem celebrar un acte de suport a la meva candidatura a alcaldia de Canovelles per a les properes Eleccions Municipals del 24 de maig.    

No ens van faltar mans per a tota la preparació, companys i companyes, amics i amigues, treballant tot el dia per què tot sortís bé. Soc una persona afortunada en amics. Gràcies.

Arriben les vuit del vespre, tot son nervis, va arribant la gent i... el Pavelló ple de gom a gom.

Vaig fer una menció als amics del col·lectiu de sords de Canovelles que hi van assistir i tot el Pavelló aplaudint-los amb el llenguatge de signes. Així és Canovelles, gent molt diversa, gent diferent, però al final, tots som un, un únic poble, Canovelles.

Us estic molt agraït, emocionat i també il·lusionat i amb moltes ganes de seguir fent, treballant i liderant el camí cap un futur millor per Canovelles. Es molta la responsabilitat i no os vull fallar.
 
Podeu clicar i veure aquest vídeo on queda reflectit el meu dia a dia:  http://youtu.be/6NwCE5U8Adw

Gracies a totes i tots!

Gràcies pel vostre suport!